Saturday, April 11, 2009

Najib Pula Bagi Alasan Pasal Khairy







Datuk Najib berkata Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin telah menyatakan kesediaannya untuk memberikan tumpuan terhadap tugas parti meskipun tidak terpilih menganggotai Kabinet. Beliau kata Khairy faham keadaannya.

Najib berkata lagi adalah mustahil untuk memuaskan hati semua orang dan beliau memilih untuk memuaskan hati masyarakat awam, paling utama rakyat.

Wa..hh.., senangnya hati bila mendengar PM bercakap. Kalau paling utama adalah rakyat, bubarkan DUN Perak agar rakyat menentukan siapa yang layak memerintah negeri mereka.

Tolong selesaikan siasatan2 yang melibatkan penyalahgunaan kuasa dalam kerajaan terutamanya mereka yang berada dalam UMNO. Laporan kepada SPRM telah bertimbun dibuat.

Selesaikan penyiasatan yang tertangguh entah apa sebabnya, mungkin untuk melindungi anggota mereka (polis) dalam isu kematian Kugan tempoh hari. Sekarang sudah timbul lagi cerita baru seorang 'rakyat' telah koma semasa dalam tahanan polis.

Kali ini, Adi Anwar Mansor dibelasah dan dipercayai diberi minum pelarut hingga menyebabkan dia koma dan dimasukkan ke unit rawatan rapi Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang 8 April lalu. Yang ini kira beruntung sikit sebab mangsa tidak MATI....

Pasal Khairy pula, tak payahlah nak berselindung lagi. Ramai yang sudah ketahui iaitu Che Det betul2 berdendam dengan Khairy. Walau apapun, kita tunggu dan lihat, ini bukanlah bermakna genjatan senjata telah dicapai. Bahkan, peperangan akan tercetus dengan lebih besar lagi dimasa akan datang....


--


No comments: